Samsung stopt naar verluidt met Galaxy S25 Edge, half jaar na introductie

Lid geworden
mrt 6, 2017
Samsung lijkt met de Galaxy S25 Edge geen succesnummer in de hand te hebben. Volgens de Zuid-Koreaanse krant NewsPim zou de verkoop van de ultradunne telefoon zodanig slecht zijn dat de fabrikant heeft beslist niet alleen de productie van het huidige model stop te zetten, maar ook de opvolgende S26 Edge te schrappen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Tja meer betalen voor mindere specs, werkt alleen als status symbool in sommige gevallen.
Maarja Samsung en status tja, misschien voor sommigen.
Enigste pluspunt is de lange ondersteuning.

Ondank dat de prijs al aardig gezakt is (onder de €700 bij Gomibo) blijkt toch maar weer dat de gemiddelde gebruiker meer waar voor zijn geld wil.
Het feit dat 90% van de gebruikers een hoesje gebruikt maakt dit soort toestellen overbodig als de specs en prijs niet enigszins evenwaardig zijn.
Wellicht dat de iPhone Air het iets beter doet omdat het toch een iets andere doelgroep is, maar ik twijfel er aan.

Ondank dat de prijs al aardig gezakt is (onder de €700 bij Gomibo) blijkt toch maar weer dat de gemiddelde gebruiker meer waar voor zijn geld wil.
Het feit dat 90% van de gebruikers een hoesje gebruikt maakt dit soort toestellen overbodig als de specs en prijs niet enigszins evenwaardig zijn.
Wellicht dat de iPhone Air het iets beter doet omdat het toch een iets andere doelgroep is, maar ik twijfel er aan.
Persoonlijk denk ik dat mensen liever een toestel met de huidige standaarddikte van 7-8 mm hebben met een langere accuduur dan een dunnere met een mindere.

Persoonlijk denk ik dat mensen liever een toestel met de huidige standaarddikte van 7-8 mm hebben met een langere accuduur dan een dunnere met een mindere.
Inderdaad, ik denk dat iedereen gelukkig wordt van een langere accuduur. Een toestel dat iets dunner is, niet echt daarentegen. Eens het nieuwe er vanaf is...

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh