Samsung Vision AI: Kunstmatige intelligentie voor een slimmere thuiservaring

Lid geworden
mrt 6, 2017
Tijdens Samsung’s First Look presentatie op CES heeft Samsung zijn implementatie van AI voor de televisie uit de doeken gedaan. Genaamd Samsung Vision AI, bestaat het uit een reeks van kleinere slimme functies aangedreven door kunstmatige intelligentie. Dit gebeurt door de content in realtime te analyseren, evenals de omgeving van het toestel, waardoor het beeld en de audio geoptimaliseerd worden. Bepaalde modellen krijgen ook slimme 8K-upscaling, waardoor lagere resoluties maximaal gebruik maken van de hoge pixeldichtheid. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Er word weer naarstig gezocht naar excuses om de AI hype uit te breiden zo te lezen.
Als ik in een film "zit" wil ik helemaal niet lastig gevallen worden met randzaken en/of domotica informatie, ook zou ik het mateloos irritant vinden als m'n beeld en geluid instellingen worden aangepast aan elke variabele in m'n woonkamer.
Om 8K schermen er beter uit te laten zien heb ik nog wel een tip en het kan zonder AI, kom een keer met 8K content zodat we iets aan dergelijke tv's hebben.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh