Sasmsung Galaxy A56 Review

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nee, niet de S25 … maar de Samsung Galaxy A56 die we in deze review bespreken, is het toestel dat de kassa bij Samsung het meest doet rinkelen. Deze telefoon met een prijs van zo’n 350 euro zal de komende tijd in veel zakken verdwijnen. Het wordt een populaire keuze voor mensen die niet per se een high-end telefoon willen kopen, en ook veel werkgevers zullen dit toestel kiezen om aan hun werknemers te geven. Kortom: de A56 is een belangrijke nieuwkomer. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De A5x-reeks zie ik mijn omgeving veel opduiken. Vaak bij tante/oom oma/opa die niet al te veel geld willen uitgeven aan hun toestel maar toch graag foto's nemen van kinderen en kleinkinderen. Daarnaast inderdaad ook heel vaak tegengekomen als bedrijfstelefoon.
Is ook wel gewoon een goed toestel, specs zijn prima voor de doelgroep, prijs is ok en software support is top.

De A5x-reeks zie ik mijn omgeving veel opduiken. Vaak bij tante/oom oma/opa die niet al te veel geld willen uitgeven aan hun toestel maar toch graag foto's nemen van kinderen en kleinkinderen. Daarnaast inderdaad ook heel vaak tegengekomen als bedrijfstelefoon.
Is ook wel gewoon een goed toestel, specs zijn prima voor de doelgroep, prijs is ok en software support is top.
Zelfde hier, mijn vrouw en dochter hebben er een.
Zakelijk had ik er zelf ook 1 bij mijn vorige werkgever, helaas moet ik het nu met een A25 doen....

Minder AI is altijd goed.
Maar is er ook geen AI, behalve geen nieuwe telefoon kopen?

Leuke telefoon, jammer vd frontcamera.
Die frontcamera, merk je dat alleen met selfies?
Maw met videobellen omdat naast de frontcamera, andere zaken qua software worden gebruikt, is het beeld dan ook minder qua qualiteit?
Weet jij dat misschien Frank, leuke review btw.
Twijfel of deze op de shortlist gaat ivm de frontcamera/videobellen.

A52s hier nog. Brilliante telefoon. Nette performance, 3.5mm jack, SD card slot. Indertijd voor een hele goede prijs aan kunnen schaffen. Whats not to like !?
Alleen is die nu op einde van ondersteuning. Aangezien ik hem zowel zakelijk als privé gebruik overweeg ik daarom toch een nieuw toestel. Maaj ja, wat dan ? A serie blijft interessant, maar voorlopig niet zo interessant als toen ik mijn huidige toestel kocht. S serie is duur en bied mij weinig extra en dan lonkt de fold generatie, maar die is zo schreeuwend duur dat ik dan al steeds weer snel uit de droom ben.

Leuke telefoon, jammer vd frontcamera.
Die frontcamera, merk je dat alleen met selfies?
Maw met videobellen omdat naast de frontcamera, andere zaken qua software worden gebruikt, is het beeld dan ook minder qua qualiteit?
Weet jij dat misschien Frank, leuke review btw.
Twijfel of deze op de shortlist gaat ivm de frontcamera/videobellen.
Goh, vergeleken met de gemiddelde webcam is een smartphone vaak gewoon beter. Ik denk dat veel afhangt van de lichtgevoeligheid van de front
A52s hier nog. Brilliante telefoon. Nette performance, 3.5mm jack, SD card slot. Indertijd voor een hele goede prijs aan kunnen schaffen. Whats not to like !?
Alleen is die nu op einde van ondersteuning. Aangezien ik hem zowel zakelijk als privé gebruik overweeg ik daarom toch een nieuw toestel. Maaj ja, wat dan ? A serie blijft interessant, maar voorlopig niet zo interessant als toen ik mijn huidige toestel kocht. S serie is duur en bied mij weinig extra en dan lonkt de fold generatie, maar die is zo schreeuwend duur dat ik dan al steeds weer snel uit de droom ben.
Een goed toestel voor een zeer scherpe prijs is de CMF Phone Pro 2, leuke allrounder voor dus een heel mooie prijs. Heb voor mijn zoon vorig jaar de CMF Phone 1 gekocht en stond eigenlijk toen al echt te kijken naar waar voor geld. Dat betekent niet dat de A56 ook niet goed geprijsd is, wat je krijgt voor je geld is echt niet slecht. Daarnaast mag Samsung's software support mag zeker niet onderschat worden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh