Seagate Exos M- en IronWolf Pro-HDD's met capaciteit tot 30 TB en HAMR nu beschikbaar

Lid geworden
mrt 6, 2017
Seagate heeft zijn Exos M- en IronWolf Pro-hdd's uitgebracht. Deze harde schijven hebben een opslagcapaciteit van maximaal 30 TB en maken gebruik van het Seagate Mozaic 3+ platform. Dat wil zeggen dat ze over heat-assisted magnetic recording-technologie (HAMR) beschikken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
30TB begint voor mij toch wel het startpunt te worden waar ik me nog harde schijven kan herinneren die 30GB waren. Zelfs op consumentenlevel hebben we nu 1000 keer meer.

30TB begint voor mij toch wel het startpunt te worden waar ik me nog harde schijven kan herinneren die 30GB waren. Zelfs op consumentenlevel hebben we nu 1000 keer meer.
Mijn eerste eigen exemplaar was 20 megabyte, kan ik me ook nog uitstekend herinneren.
Machtig mooie vooruitgang

Ja herinner mij die kleine schijfjes ook, damn we zijn oud.

Hmm 2 x 30 TB, weet er wel een use case voor😋.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh