Sharkoon OfficePal C40 Review. Deze betaalbare bureaustoel is een onverwacht genoegen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sharkoon is een fabrikant die bekendstaat om de goede prijs/kwaliteitverhouding van de producten die het op de markt brengt. In dit artikel kijken we naar OfficePal C40, een bureaustoel die voor ongeveer 225 euro verkrijgbaar is. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik raad je aan als je fotos gaat maken met je zelf op de stoel dat je beter ook een foto kan maken vanaf de zijkant.. Dan kan je beter zien of je rug ect goed aansluiten op de stoel en of je eventueel toch een kussentje nodig hebt om ruimte op te vullen zodat het lekkerder zit.

Ik zit hier op zo`n nep gaming stoel. Maar heb duidelijk een kussen nodig anders heb ik in de onderrug geen ondersteuning.

Gewoon WD40 of vaseline gebruiken voordat je deze wielen erin perst. Daarna wel met doekje erover.

Ik raad je aan als je fotos gaat maken met je zelf op de stoel dat je beter ook een foto kan maken vanaf de zijkant.. Dan kan je beter zien of je rug ect goed aansluiten op de stoel en of je eventueel toch een kussentje nodig hebt om ruimte op te vullen zodat het lekkerder zit.

Ik zit hier op zo`n nep gaming stoel. Maar heb duidelijk een kussen nodig anders heb ik in de onderrug geen ondersteuning.
Dan kan deze stoel een mooie upgrade voor je zijn.

In het artikel wordt Ikea erbij gehaald (met nadruk op het in elkaar zetten van de stoel). Het zou wel interessant zijn om deze stoel te vergelijken met een (of meerdere) Ikea stoelen. Met dergelijke stoelen heb ik oftewel zelf een goede ervaring of hoor ik goede verhalen over.

Dat maakt het makkelijker om in te schatten hoe deze stoel van Sharkoon zich verhoudt.

In het artikel wordt Ikea erbij gehaald (met nadruk op het in elkaar zetten van de stoel). Het zou wel interessant zijn om deze stoel te vergelijken met een (of meerdere) Ikea stoelen. Met dergelijke stoelen heb ik oftewel zelf een goede ervaring of hoor ik goede verhalen over.

Dat maakt het makkelijker om in te schatten hoe deze stoel van Sharkoon zich verhoudt.
Dank voor je suggestie. Ik zal het meenemen als ik wat ruimte heb om producten te reviewen;)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh