Sharkoon Skiller SGM30W Review. Deze betaalbare muis is onverwacht goed

Lid geworden
mrt 6, 2017
Stiekem zijn we wel een beetje een fan van Sharkoon. Daarom keken ernaar uit om deze review van de Sharkoon Skiller SGM30W te publiceren. Deze gamingmuis met een prijs van 35 euro is een perfecte keuze als je geen heel hoge eisen stelt, het met een beperkt budget moet doen, of gewoon eens het verschil met een standaard muis wil ervaren. Zoals we gewend zijn van Sharkoon is dit ook weer een muis zonder onnodige fratsen, en met een focus op prijs en prestaties. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Niet slecht voor 35 euro, zeker gezien hij draadloos is.

De muis weegt 104 gram. Dat is relatief zwaar ten opzichte van veel luxere modellen, maar wel lichter dan menig standaard muis.

Ter vergelijking:

Mijn Logitech M500 USB weegt 117g
De Razer Basilisk V3 26K DPI (bedraad) weegt 101g

Als ik de Logitech vergelijk met de Razer, voelt de M500 best lomp zwaar aan
10-15 gram lijkt weinig
De Logitech G502 X USB is nog VEEL lichter, dan voel je echt bijna geen weerstand bij het muizen. De lichtste muis die ik ooit heb gehad, maar kwalitatief ook de slechtste. Tenminste, wat ik er ook over lees online.
Toch mis ik die muis wel!

De Sharkoon Force 3 wil ik nog weleens proberen.
Met die knop waar de duim tegen rust, mag ik graag de Shield Saw bedienen in Doom: The Dark Ages :devilish:

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh