Sharkoon Steel Shark: nieuwe dual-chamber ATX-behuizing met glas en uitgebreide koeling

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sharkoon heeft de Steel Shark aangekondigd, een nieuwe ATX-behuizing met dual-chamber ontwerp en focus op een opgeruimde interne layout. De kast combineert een gescheiden indeling voor hardware en voeding met uitgebreide koelopties en ondersteuning voor moderne moederbordstandaarden. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik moet eerlijk bekennen dat als ik voor mijn 9800X3D build nu een kast had moeten kiezen, dat ik geen Corsair meer had genomen.
De 3500X was niet duur en is ook netjes, maar deze Sharkoon is wel een paar tientjes goedkoper, en doet er naar mijn mening niet voor onder. En zo zie ik in het ATX assortiment op de site wel meer kasten voorbij komen waarbij ik die zou verkiezen boven de 3500X.
Zou ik hem er nu nog voor upgraden: Nee, denk het niet. Overweeg er wel een totaal andere kast voor omdat ik al uitgekeken ben op de 3500X. Mijn Ryzen 7 9700x in Silverstone FLP02 kan ik blijven bewonderen. Het zou mooi zijn als meer merken daar eens in zouden duiken om oude kasten terug te brengen. Gateway had vroeger ook leuke beige modellen.

Maar Sharkoon is met zijn kasten en voedingen wel heel goed op weg!

2007664548.png

2007928184.jpeg

Misschien is dit voor je wat. Vond zelf die Elite 600 wel nice.

Alleen voor mij niet genoeg om mijn MSI Pano 120R PZ voor weg te doen.

2007664548.png

2007928184.jpeg

Misschien is dit voor je wat. Vond zelf die Elite 600 wel nice.

Alleen voor mij niet genoeg om mijn MSI Pano 120R PZ voor weg te doen.

Dat vind ik een slap aftreksel van mijn Jonsbo.

De nieuwe kast is toch besteld. Duurt een paar dagen voor hij er is. Heb er ergens anders inspiratie mee opgedaan. Bedoeling is om de 9800x3d in de jonsbo over te bouwen. De 9700x komt dan in de nieuwe behuizing.
En dan kan de Corsair 3500x weg

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh