Snelle game pc tijdelijke build

Uiteindelijk heb ik ook meerdere bakken natuurlijk.

HTPC in de slaapkamer. (Debian)
HTPC in de woonkamer. (Debian)
4770 met Windows 10 voor de oudere games.
9800X3D die bij de tijd is met Windows 11

Enige verschil is dat het maar 1 nieuwe is. Draait momenteel Windows 11/Bazzite. Maar dat wil ik ook nog gaan scheiden met een lichter systeem. Een B850 bordje, en waarschijnlijk een R7 7700/9700/32GB.
En dat wordt.dan wel 1 waar eventueel hardware naar doorgeschoven wordt. Ik ga niet 2 actief upgraden met het allernieuwste. Dat wordt me even te gek.
Ik zie hier duidelijk een doel voor elke PC.
En er is niks mis met meerdere PC's.
Zie jou hier echter niet hele verhalen verzinnen om die PC's maar te kopen.
Post automatically merged:

Net alsof de FBI je huis over hoop haalt. En dan denk ik waarom.. Wat maakt dat voor een ander uit wat ik doe.

Ik stel die vraag niet aan andere omdat het mij niks uit maakt wat bijvoorbeeld jij doet met je computer. Als je er 10 koop koop je er lekker 10.
Als jij er maar tevreden mee bent met wat je doet. Er zal wel tich redenen zijn waarom dit zo is, maar daar ga ik niet over.

Lekker leven, laten leven.
Dat was dus duidelijk een vraag te ver.......
Maar waarom voel jij je nu zo aangevallen ?
Zeg toch nergens dat je iets verkeerd doet ?

Laatst bewerkt:
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als PC's identiek aan elkaar zijn is het vrij zinloos om er 2 of meer van te hebben. Dat zijn alleen maar extra kosten.
Geld wat je ook in een betere videokaart of monitor had kunnen steken als dat toch al een wens is. Of alles vervangen voor 1 Ryzen 9000 build.

Als PC's identiek aan elkaar zijn is het vrij zinloos om er 2 of meer van te hebben. Dat zijn alleen maar extra kosten.
Geld wat je ook in een betere videokaart of monitor had kunnen steken als dat toch al een wens is. Of alles vervangen voor 1 Ryzen 9000 build.

Alleen je gaat toch niet aan die ene pc die je hier benoemt een normale 1440P en een 1440P wide samen erop aan sluiten.
Overigens is een RX9070XT toch stukje sneller dan een RX9070 non xt.

1748988801818.png

RX9070 staat boven de RTX 4070 super.
De RX9070XT staat boven de RX 7900XTX.

Vind dat toch wel een noemelijk verschil.

De een noemt het een noemeljk verschil, de ander noemt het (~5% verbetering) een aanfluiting voor een topmodel videokaart.

Je kunt inderdaad een multi monitor setup opstellen.
Als je dan een bepaalde game op een bepaalde monitor wilt spelen, stel je die in als primair

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh