Sony Inzone M9 II Review. Een heldere gamingmonitor met een pittige priijs

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review kijken we naar de Sony Inzone M9 II, een monitor met een hoge helderheid, gemaakt voor gamers. Wat hij in zijn mars heeft, lees je in dit uitgebreide artikel. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik ben al heel lang een groot liefhebber van Sony en hun producten en het gebeurt niet vaak dat ze de plank mis slaan, maar als ze met een miskleun komen pakken ze het ook groot aan.
Werkelijk elk minpunt dat een monitor in 2024 nog kan hebben bij elkaar verzamelen, dan in één scherm stoppen en er ook nog de hoofdprijs voor vragen......chapeau!

Misschien moet ik daar ook eens een award voor verzinnen, wat zou jouw suggestie zijn?
Ik ben al heel lang een groot liefhebber van Sony en hun producten en het gebeurt niet vaak dat ze de plank mis slaan, maar als ze met een miskleun komen pakken ze het ook groot aan.
Werkelijk elk minpunt dat een monitor in 2024 nog kan hebben bij elkaar verzamelen, dan in één scherm stoppen en er ook nog de hoofdprijs voor vragen......chapeau!

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh