Spelersaantal Battlefield 6 keldert volledig

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Logisch…simpelweg iedere keer een hoger cijfertje achter de zelfde uitgekauwde opgewarmde kliek plakken gaat een keer vervelen natuurlijk.

Logisch…simpelweg iedere keer een hoger cijfertje achter de zelfde uitgekauwde opgewarmde kliek plakken gaat een keer vervelen natuurlijk.
Het is inderdaad weer veel van hetzelfde en nieuwe content blijft uit. Jammer eigenlijk.

Ik haal hem weleens voor de SP, als die cheaper is.

Probleem is denk ik dat de meeste mensen to hoge verwachten hadden plus nieuwe BF game die meteen gehyped word. En dan willen er vele er ineens een onderdeel van uitmaken.
Nou valt de deksel op de neus en zijn de meeste er wel even klaar mee.

Had de game zelf willen proberen.
Maar ondanks ik weet hoe het gaat met online multiplayer en eventueel vals kunnen spelen, de prijs van het zelf, en het benodigde TPM 2.0 / secure boot.
Voel ik me niet echt iets om deze game op die manier te willen spelen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh