Steam introduceert “Personal Calendar” voor gerichte spelaanbevelingen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Valve heeft binnen Steam een nieuwe functie uitgerold waarmee gebruikers beter de enorme stroom aan game releases kunnen bijhouden. De zogeheten “Personal Calendar” is opgezet als gepersonaliseerd aanbevelingssysteem, waarbij een kalenderweergave laat zien welke titels aansluiten bij jouw speelgedrag. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik volg gewoon gaming websites en zet games die ik wil hebben op mijn wishlist. Geen behoefte aan een kalender hiervoor; ik vind de Steam GUI al rommelig genoeg zoals het nu is. Daarbij koop ik mijn meeste Steam games eigenlijk niet op Steam, maar via Humble Bundle, instant-gaming etc. Stukken goedkoper.

Ik volg gewoon gaming websites en zet games die ik wil hebben op mijn wishlist. Geen behoefte aan een kalender hiervoor; ik vind de Steam GUI al rommelig genoeg zoals het nu is. Daarbij koop ik mijn meeste Steam games eigenlijk niet op Steam, maar via Humble Bundle, instant-gaming etc. Stukken goedkoper.
Ja is best rommelig, Maar ben er ook al aan gewend.

Daarnaast vind ik dit wel een leuke toevoeging omdat ik soms toch een game zie waar ik nog nooit van gehoord heb en dan toch denk goh die lijkt me wel leuk.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh