Steam Machine: Valve hint naar uitstel en prijsstijgingen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Valve heeft een nieuwe faq over de aangekondigde Steam-hardwareproducten gepubliceerd. Het bedrijf geeft niet alleen meer technische details over de Steam Machine prijs, maar wijst ook op de gespannen situatie op de geheugen- en ssd-markt. De geheugencrisis betekent dat Valve zich niet zal kunnen houden aan het oorspronkelijk geplande leveringsschema en de beoogde prijzen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dit was te verwachten.. Ik vind het trouwens een ontzettend mooie box geworden.. Ik zie die wel zitten als gewone PC eigenlijk.. Eens wat anders dan een tower of desktop case ;)

Tja wie verwacht had dat de huidige prijzen niet gelden voor de Steam Machine.....:stupid:
Dat de prijzen van de onderdelen voor deze machine ook omhoog gaan heb ik vanaf dag 1 al gezegd.
En de prijzen gaan nog verder omhoog de komende tijd. Succes met de aankoop! :d

Tja wie verwacht had dat de huidige prijzen niet gelden voor de Steam Machine.....:stupid:
Dat de prijzen van de onderdelen voor deze machine ook omhoog gaan heb ik vanaf dag 1 al gezegd.
En de prijzen gaan nog verder omhoog de komende tijd. Succes met de aankoop! :d
Wat ik in het begin van de originele aankondiging al kon horen was dat de prijzen wel erg laag werden vooropgesteld en idd met de recente geheugenprijzen..

Overigens niet over de prijzen maar ik verwacht een hele lading van systemen gelijkaardig aan deze te zien op chinese sites ;) om zelf een mini ITX in te bouwen dan.. en waarom geen moederbord met een goede videokaart op maken, ze gebruiken daar nu ook al processoren bedoeld voor laptops, vlam er dan nog een video kaart chip en wat geheugen bij en klaar is kees ;)

Het zal mij benieuwen wat het wordt, gelukkig had ik bij de aankondiging zelf de prijs van de 2TB versie al ingeschat op zo'n duizend euro.
De prijs van een vergelijkbaar zelfbouw systeem wat ik toen in een wenslijst heb gezet zat daar ruim boven en dat verschil zal wel zo blijven verwacht ik, de kant en klaar oplossing van Valve heeft ook nog wel wat voordelen zoals b.v. custom koeling en ingebouwde ontvangers voor de Steam Controller.

Weet niet wat het probleem is, als ze dat ding gewoon barebone verkocht hadden.
Mag je Mem en storage lekker zelf uitzoeken.
Wat is anders het idee van het upgraden van het ding.
Als je straks wilt upgraden, kan je beter meteen een steam machine 2 kopen.
Want die videokaart zit momenteel al op het randje kwa prestaties.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh