Test en win: geef je pc de beste looks in stilte met de be quiet! Light Base 500

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hele mooie actie maar ik laat 'm graag aan me voorbij gaan. ;)
Wens verder iedereen veel succes.

Mooi actie! Ik laat hem ook over aan iemand anders. Mijn systeem is te rommelig om zichtbaar te maken (en ben sowieso niet zo erg voor de RGB verlichting) en ik zou enkele 3.5' sloten missen ook.
Lees dat er van de 2 al eentje bezet is door de fancontroller?

Mooi actie! Ik laat hem ook over aan iemand anders. Mijn systeem is te rommelig om zichtbaar te maken (en ben sowieso niet zo erg voor de RGB verlichting) en ik zou enkele 3.5' sloten missen ook.
Lees dat er van de 2 al eentje bezet is door de fancontroller?
Je mag ook kiezen voor de versie zonder rgb. Misschien een mooie gelegenheid om alles even netjes te maken;-)

Je mag ook kiezen voor de versie zonder rgb. Misschien een mooie gelegenheid om alles even netjes te maken;-)

Dan kun je beter de RGB nemen, want dan kun je ook in het donker showen hoe netjes je je PC Case hebt gemaakt :d

Komt er ook een spuitflacon Glassex mee?

Kun je ook meedoen als je er een "retro" build Athlon_64 in wil maken? :p

BAT was in die tijd al geen gemeengoed meer.

Maar past ook prima

1781373804080.png

Het ziet er iets minder fraai uit dan een Retro ATX bord, dat wel.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh