Test en Win Kersteditie: Hator Skyfall 100 Wireless-toetsenbord

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag kun je een Hator Skyfall 100-toetsenbord winnen in de Test en Win kersteditie van Technologie. Ben je op zoek naar comfort en wil je álles onder controle houden? Dan is de Skyfall 100 van Hator een uitstekende keuze voor je. Dit toetsenbord in ANSI-layout biedt alle bekende toetsen én een numeriekgedeelte. Dat betekent dat het een goede keuze is voor wie graag wil gamen, maar af en toe dat moet onderbreken met werken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nog steeds heel tevreden met de dit jaar aangeschafte Keychron K4 HE dus ik wens iedereen veel succes.

Ik heb sinds een weekje de Hator Skyfall MAG Ultima 8K voor €99. Ik kende deze merk helemaal niet en pas in de winkel kwam een medewerker hierop en heb in de winkel even vooraf getest. Dit zou een leuke toetsenbord zijn en hij ziet er anders uit dan die van mij.

Ik heb sinds een weekje de Hator Skyfall MAG Ultima 8K voor €99. Ik kende deze merk helemaal niet en pas in de winkel kwam een medewerker hierop en heb in de winkel even vooraf getest. Dit zou een leuke toetsenbord zijn en hij ziet er anders uit dan die van mij.
We hebben in de zomer al flink wat producten van ze getest;-)

Ziet er ook erg mooi uit met die meerkleurige led achtergrond.

Het klopt dat deze er anders uitziet: de Skyfall en Skyfall Pro zijn beschikbaar in 65,85 en 100 procent. Dit bordje heeft ook een totaal andere karakteristiek. De Ultimate 8K is alleen in 65 en 85 procent beschikbaar.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh