Test & Win: De Hator Phoenix 2 Wireless, een hoofdtelefoon met noise cancelling en een accuduur van 45 uur

Lid geworden
mrt 6, 2017
Er zijn veel fabrikanten van headsets. Bekende grote consumentenelektronicamerken richten zich op deze markt, maar ook merken met een focus op gaming zoals Hator doen dit. We zijn nu op zoek naar jouw mening over de Phoenix 2 Wireless. Zoals de naam al doet vermoeden is dit een draadloze hoofdtelefoon. Dankzij de ingebouwde ruisonderdrukking biedt hij je de rust waarmee je op je werk en games kunt focussen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dat zijn flinke kasten zo voor over je oren. Ben benieuwd hoe dat klinkt. Voorlopig houdt ik het lekker bij mijn Sony XM3. Veel plezier aan de reviewer en ik ben erg benieuwd naar de verhalen.

Ik heb de review gepubliceerd bij de user reviews. Het is een goede all round headset ;)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh