Test & Win: Twee Toshiba N300 4TB NAS-harde schijven

Lid geworden
mrt 6, 2017
Zekerheid gaat voor alles: daarom hebben veel mensen een nas in huis. Een apparaat waarop je je data veilig kunt bewaren en ook tal van taken mee kunt uitvoeren. Behalve dat het je eigen digitale kluis is, is het vaak ook een slimme digitale butler voor je. Een nas kan geen nas zijn zonder opslag. Toshiba biedt met zijn N300-serie de perfecte, betrouwbare, snelle compagnon voor je nas. De N300-serie is verkrijgbaar met een capaciteit tot 22 TB. Jij krijgt de kans om twee N300-harde schijven met een capaciteit van 4TB in jouw nas te testen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hele mooie prijs weer, even 8TB opslag meepakken is altijd lekker, succes gewenst aan alle deelnemers. 👊👍

Ooh dit is ook weer erg interessant.

ik heb nu 4x4Tb draaien momenteel(2x 4Tb mirror). Mijn intentie was al langer om te upgraden. Echter aangezien de prijzen al jaren op een hoog niveau zijn blijven steken en de nood nog niet zeer hoog is heb ik dat niet gedaan. Oorspronkelijk dacht ik aan grotere schijven, maar meer schijven is uiteraard ook een optie natuurlijk.
De vraag is wel of ik er ee leuke test mee kan draaien op korte termijn 🤔🤔.

Geluid, snelheid en verbruik zijn verreweg het meest interesant voor mijn thuisopstelling. In het verleden heb ik jaren op WD greens gedraaid omdat die stil en zuinig draaiden.

Laat ik liggen aan iemand die het nodig heeft. Zelf heb ik 4 x 16Tb in mijn NAS zitten dus dat is voorlopig wel genoeg.

Zou ideaal zijn geweest voor mijn TrueNAS Scale bak. Dat is het enige wat ik nog wil, en nodig heb. Maar ik heb er momenteel gewoon niet de tijd voor. Project ligt al langere tijd stil

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh