Teufel Motiv Go 2 Review. Een volwassen geluid uit een kleine verpakking

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review bekijken we de Teufel Motiv Go 2, die vandaag op de markt komt. Deze bluetoothspeaker is verkrijgbaar in verschillende kleuren en bedoeld om jou en anderen overal van muziek te voorzien.
Deze nieuwe speaker is relatief compact, hij is zo groot als een kleine handtas. Dat betekent dat je hem overal mee naartoe kan nemen: binnenshuis, op vakantie, naar je werk, of naar de tuin als je een feestje viert of de struiken snoeit. Bovenop zitten knoppen om het volume aan te passen, een bluetoothverbinding te maken en hem uit te schakelen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Voorop gesteld dat ik het zelf niet gehoord heb natuurlijk, maar als de speaker hoge tonen die toch best belangrijk zijn niet correct weergeeft zou ik zelf niet bij "Excellent" uitkomen.
Nu ben ik in het algemeen toch al niet zo'n fan van het "Duitse geluid" qua speakers met als zeer prettige uitzondering Elac, verder is het vaak hard en lomp en dan wil de verfijning in het hoog nog wel eens verloren gaan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh