Teufel Motiv XL Review: Van Bach tot Rammstein

Lid geworden
mrt 6, 2017
Teufel is een eigenzinnig bedrijf uit Berlijn dat audioapparatuur op de markt brengt. In deze review maak je kennis met de Motiv XL, een van de nieuwste producten van dit merk. Deze nieuwe bluetoothspeler biedt een interessante combinatie van wat het merk qua audiokennis in huis heeft. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mijn eerste idee was dat hij veel op een Play5 lijkt van Sonos zoals je in het artikel al zei maar hij is dus veel groter en waarschijnlijk ook krachtiger dan 1 vijf.
Jammer dat hij geen Airplay ondersteund, maar je kan natuurlijk niet alles hebben.

Mijn eerste idee was dat hij veel op een Play5 lijkt van Sonos zoals je in het artikel al zei maar hij is dus veel groter en waarschijnlijk ook krachtiger dan 1 vijf.
Jammer dat hij geen Airplay ondersteund, maar je kan natuurlijk niet alles hebben.
Een RPI er aan software er op en je hebt airplay.

Hij heeft Airplay 2

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh