Thermaltake View 600 TG Full Tower Review en Build. Een strakke kast met veel airflow en mogelijkheden

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Thermaltake View 600 TG is de ster van de show. Deze behuizing, die qua formaat doet denken aan het verleden, is een full tower met een klassieke indeling. Daarmee bedoelen we dat de voeding in een compartiment onderop wordt geplaatst. Aan de voorkant van de voeding is ruimte voor 2,5 en 3,5 inch grote ssd’s of hdd’s.
In de kast is aan de voor- en zijkanten glas geplaatst. Er zijn dus veel mogelijkheden om je hardware te laten shinen. Bij het uitpakken van de behuizing valt op dat ook in dit geval vrij veel gebruik is gemaakt van een kliksysteem om het een en ander vast te zetten. Het glas op de hoek en de voorzijde kan zonder gereedschap worden gedemonteerd, net als de kap bovenop. Om de panelen aan de zijkant te verwijderen, moet je wel even een schroevendraaier pakken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik vind de schuine kant voorop persoonlijk minder mooi bij deze kast.
Flinke kast, maar lang niet zo groot als mijn Thermaltake View 91.

Er is zelfs een connector voor een diskettedrive aanwezig. Handig voor wie een ouder systeem een nieuwe voeding wil geven.

Yeeees!!! Kan die toch met een adapter in mijn Pentium 200MMX 🤡

Leuke kast. Ik vind de schuine hoek dan wel weer mooi. Als er dan weer allemaal andere rare vreemde hoeken in zitten, vind ik dat niet mooi. Daarom heb ik een eerdere behuizing, die voor de 9800X3D build bedoeld was weer geretourneerd. Dat zag er zo goedkoop uit. Voor mij moet het strak of afgerond zijn
De kleur op zich vind ik wel wat minder bij deze Thermaltake kast.

Qua voeding ben ik er wel achter dat ik geen lelijke flatcables meer wil. In een dichte behuizing vind ik dat niet zo erg, maar met glazen panelen wil ik daar niet tegenaan kijken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh