Trust viert feest en deelt uit. Test en win een van de drie mooie producten

Lid geworden
mrt 6, 2017
Het Nederlandse Trust staat al jaren bekend om zijn producten met een aantrekkelijke prijs. De afgelopen jaren heeft het zich ook gericht op het transformeren van zijn organisatie. Daarom mag het nu voor het derde jaar op rij een Ecovadis medaille opspelden.Daarmee behoort Trust tot de vijf procent duurzame bedrijven die door deze organisatie worden beoordeeld. Het behoort zelfs tot de top twee procent van de producenten uit de categorie computerrandapparatuur. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
toffe actie van Trust, ik denk dat ze heel veel voor weinig geld bieden eerlijk gezegd, maar ik ga deze actie even overslaan. Ik heb momenteel ietsje teveel muizen en keyboards in huis, dus laat ik er liever iemand anders plezier aan beleven (althans de kans dat ze het winnen wordt dan groter natuurlijk ;))

Mooie actie maar ik sla 'm ook over, net een nieuw keyboard en nog heel tevreden met m'n MX Master 3, een gaming headset heb ik nog nooit gebruikt en ik heb ook geen plannen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh