Tweede Microsoft topman bevestigt dat toekomstige computer stembestuurd zal zijn in hun ogen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Scheelt heb geen Ryzen die een npu heeft.
Rijzen 9 6900HX, Ryzen 7 5700G, Ryzen 5 4600G, en nog een Ryzen 5 5600U en de intel cpu 's ook niet.
Aah wat jammer😁😁😁.
En de Ryzens die ik ga kopen op AM4 krijgen het ook niet(kleine upgrade).

Dat is wel iets van de 80er en 90er jaren.. Misschien dat microsoft daar toch geen toekomst in ziet. :LOL::ROFLMAO:
Veel Steam-games zijn prima te spelen met een gamepad. Het is dat het bij het testen vaak praktischer en sneller is om een toetsenbord te gebruiken, maar als ik zelf aan het gamen ben: prefereer ik soms een gamepad.

Veel Steam-games zijn prima te spelen met een gamepad. Het is dat het bij het testen vaak praktischer en sneller is om een toetsenbord te gebruiken, maar als ik zelf aan het gamen ben: prefereer ik soms een gamepad.
Sowieso, alles wat platformer is doe ik liever met een gamepad. Of sportgames.

Ik denk dat die visie van MS tot op zekere hoogte zal kloppen. Dingen die we nu googlen of handmatig doen (schrijven, research e.d.) kun je door AI agents laten doen. Je gaat niet meer googlen op "goedkoopste vliegticket naar Gran Canaria", maar je vraagt dit aan een agent, die zoekt dat voor je uit en doet de boeking binnen de grenzen van parameters die jij gesteld hebt.
Maar een boel dingen gaan we zeker niet met AI doen, zoals het eerder genoemde gamen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh