Ubiquiti toont Dream Machine Beast: rack-gateway met 25 Gbit/s throughput en tot 7.500 clients

Lid geworden
mrt 6, 2017
Ubiquiti heeft met de Ubiquiti Dream Machine Beast een nieuwe high-end cloud gateway geïntroduceerd voor 19-inch racks. Het systeem positioneert zich als een aanzienlijk krachtigere opvolger van de UDM Pro en richt zich op grotere netwerkomgevingen met hoge bandbreedte-eisen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een Beest van een router dus..
Ik Ben eerlijk wel te vinden voor het Ubiquiti eco systeem en het maakt het ook ontzettend makkelijk om meerdere omgevingen remote te beheren.. Zelfs via je GSM.
Dit kan uiteraard ook met andere fabrikanten natuurlijk, maar mijn ervaring leert me dat het hele ecosysteem goed in mekaar zit..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh