Variety: Amazon werkt aan Wolfenstein-serie

Lid geworden
mrt 6, 2017
Amazon MGM Studios werkt aan een televisieserie over Wolfenstein, aldus Variety. Er zijn nog geen details over het verhaal bekent, al zou het motto van de serie luiden dat "het doden van nazi's tijdloos is". Het is ook niet duidelijk wanneer de serie moet uitkomen, al komt er wel meer informatie aan het licht met betrekking tot de productie. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dit zal ik er niet meer zien, afgelopen week een mail gehad van Amazon waarin stond dat ze met reclame gaan beginnen en dus heb ik het abonnement gelijk stop gezet.
Jammer van her gratis verzenden maar dan koop ik allerhande klein spul wel bij Ali, die bezorgen tegenwoordig behoorlijk vlot en zijn nog voordeliger ook.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh