Verloren Microsoft Surface Duo-prototype duikt op op Chinese marktplaats

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Microsoft Surface Duo was Microsoft's poging om een vouwbaar apparaat op de markt te brengen dat ergens tussen een smartphone en een tablet in zat. Het apparaat was net iets te groot voor een telefoon en net iets te klein (en beperkt) voor een volwaardige tablet. Microsoft bracht uiteindelijk twee Android-gebaseerde modellen uit, waarna het project stilletjes werd stopgezet. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Grootste fout van MS was naar mijn idee dat ze Windows Phone hebben gedumpt om dat ze zo nodig met een standaard Windows versie op telefoon en tablet wilden draaien ook al was Windows daar totaal ongeschikt voor.
Daardoor is het hele mobiele avontuur van Microsoft een sof geworden.
Tot op de dag van vandaag vind ik Windows Phone 8.1 nog steeds het beste OS waar ik op een telefoon mee gewerkt heb, ik zou zo weer overstappen als het kon.

Grootste fout van MS was naar mijn idee dat ze Windows Phone hebben gedumpt om dat ze zo nodig met een standaard Windows versie op telefoon en tablet wilden draaien ook al was Windows daar totaal ongeschikt voor.
Daardoor is het hele mobiele avontuur van Microsoft een sof geworden.
Tot op de dag van vandaag vind ik Windows Phone 8.1 nog steeds het beste OS waar ik op een telefoon mee gewerkt heb, ik zou zo weer overstappen als het kon.
Denk vooral dat het komt, door een gebrek aan apps en vertrouwen.
Vind idd heel jammer dat het mislukt is, maarja MS.
Als ze dat maar vaak genoeg doen, en dat deden ze.
Lopen je klanten vanzelf de deur uit.
Heb een aantal Windows phones gehad, geloof dat ik er een paar heb in de kast heb liggen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh