Vinger-muis voor precieze controle, zonder bureau of muismat

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sinds de jaren zestig proberen ontwerpers de computermuis opnieuw uit te vinden, maar écht succesvolle alternatieven zijn schaars. Ondanks de komst van trackballs, trackpads en pen tablets, kiest het merendeel van de gebruikers nog steeds voor de traditionele muis. Uitvinder Max Eternity denkt daar een oplossing voor te hebben met de Finger Maus – een muis die je om je vinger draagt. Het apparaatje lijkt qua uiterlijk zelfs een beetje op een bloedzuurstofmeter, maar fungeert dus als muis. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Heel interessant erg benieuwd naar hoe het werkt en de prijs.
Zeer zeker interesse in.

Ik kan me dus helemaal voorstellen dat dit goed werkt, maar bij mij gaan er gelijk alarmbellen af. Van smetvrees is bij mij absoluut geen sprake, maar de hygiene van ergens je vinger instoppen vind ik uiterst dubieus. Kijk, een gemiddelde muis, keyboard of trackpad zal ook niet brandschoon zijn, maar daar haal je nog snel even een doekje overheen bij twijfel, dat zal hier een stuk lastiger zijn vermoed ik.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh