MSDOS Retro
Expert
- Lid geworden
- apr 15, 2024
- My desktop system's name
- Xeon x5687
- My desktop's details
- Processor
- Intel Xeon x5687
- Mainboard
- HP Z400 6-DIMM Version
- Cooler
- Stock Performance cooler
- Memory
- 24GB (6x4GB)
- Graphics processor
- ATI Firepro 7000 (Barco MXRT7500 4GB)
- Display
- 3x HP Elitedisplay 243i
- SSD
- Bootdrive: Samsung 830 EVO 256GB / Backup Crucial MX500 1TB SATA & Lexar NM710 2TB NVMe
- Optical drive
- Stock HP
- Sound card
- Onboard
- Case
- HP Z400 Case
- Power supply
- Stock 475Watt
- Keyboard
- HP KU-0316
- Mouse
- Logitech M500
- Operating system
- Debian 12 KDE (X11 Plasma)
- Web browser
- Firefox / Opera
- Miscellaneous
- Mijn main systeem.
- Internet Connection
- ▼1 GBIT ▲1 GBIT
Wat heb je vandaag gedaan waarvan je vind dat het misschien interessant is om te vermelden voor onze mede bezoekers?
Ik had een hele tijd terug al eens een ultrasoon reiniger gekocht, nadat ik eens problemen had met de scooter. Toen heb ik hem nog niet kunnen reinigen, omdat hij te laat binnen kwam en ik de scooter nodig had. Dus toen gewoon met remmen reiniger schoongemaakt en de gaatjes en sproeiers doorgeblazen.
2 weken geleden begon hij weer af en toe in te houden, totdat ik dit weekend (vlakbij huis) weer problemen kreeg. uiteindelijk viel die uit en was niet meer te starten.
Nu heb ik de ultrasoon reiniger wel kunnen inzetten. Hij is weer ingesteld op de basisinstellingen (waar hij het altijd goed op heeft gedaan) Misschien nog wat fijnafstelling, en het stationair toerental uiteraard. De vlotterbak en vlotter reinig ik even handmatig morgen. De vlotter in de ultrasoon vind ik niet zo'n goed idee.
Hoop dat ik hem morgen of overmorgen weer rijdende heb
Ik had een hele tijd terug al eens een ultrasoon reiniger gekocht, nadat ik eens problemen had met de scooter. Toen heb ik hem nog niet kunnen reinigen, omdat hij te laat binnen kwam en ik de scooter nodig had. Dus toen gewoon met remmen reiniger schoongemaakt en de gaatjes en sproeiers doorgeblazen.
2 weken geleden begon hij weer af en toe in te houden, totdat ik dit weekend (vlakbij huis) weer problemen kreeg. uiteindelijk viel die uit en was niet meer te starten.
Nu heb ik de ultrasoon reiniger wel kunnen inzetten. Hij is weer ingesteld op de basisinstellingen (waar hij het altijd goed op heeft gedaan) Misschien nog wat fijnafstelling, en het stationair toerental uiteraard. De vlotterbak en vlotter reinig ik even handmatig morgen. De vlotter in de ultrasoon vind ik niet zo'n goed idee.
Hoop dat ik hem morgen of overmorgen weer rijdende heb