MSDOS Retro
Expert
- Lid geworden
- apr 15, 2024
- My desktop system's name
- AMD Ryzen 7 9800X3D Gaming RIG
- My desktop's details
- Processor
- AMD Ryzen 7 9800X3D
- Mainboard
- Gigabyte X870e Aorus Elite WiFi7
- Cooler
- Scythe Mugen 6 Black Edition
- Memory
- 64GB Corsair Vengeance DDR5 6000-CL30
- Graphics processor
- ASUS Dual RX 7800 XT 16GB
- Display
- 3x HP Elitedisplay 243i
- SSD
- Lexar NQ790 1TB & Netac NV7000 2TB
- Case
- Corsair 3500X ARGB
- Power supply
- Coolermaster MWE Gold V2 ATX3.1
- Keyboard
- Logitech K650
- Mouse
- Logitech Ergo M575 Trackball
- Operating system
- Bazzite 41 & Windows 11 Pro
- Web browser
- Firefox
- Internet Connection
- ▼1 GBIT ▲1 GBIT
Wat heb je vandaag gedaan waarvan je vind dat het misschien interessant is om te vermelden voor onze mede bezoekers?
Ik had een hele tijd terug al eens een ultrasoon reiniger gekocht, nadat ik eens problemen had met de scooter. Toen heb ik hem nog niet kunnen reinigen, omdat hij te laat binnen kwam en ik de scooter nodig had. Dus toen gewoon met remmen reiniger schoongemaakt en de gaatjes en sproeiers doorgeblazen.
2 weken geleden begon hij weer af en toe in te houden, totdat ik dit weekend (vlakbij huis) weer problemen kreeg. uiteindelijk viel die uit en was niet meer te starten.
Nu heb ik de ultrasoon reiniger wel kunnen inzetten. Hij is weer ingesteld op de basisinstellingen (waar hij het altijd goed op heeft gedaan) Misschien nog wat fijnafstelling, en het stationair toerental uiteraard. De vlotterbak en vlotter reinig ik even handmatig morgen. De vlotter in de ultrasoon vind ik niet zo'n goed idee.
Hoop dat ik hem morgen of overmorgen weer rijdende heb
Ik had een hele tijd terug al eens een ultrasoon reiniger gekocht, nadat ik eens problemen had met de scooter. Toen heb ik hem nog niet kunnen reinigen, omdat hij te laat binnen kwam en ik de scooter nodig had. Dus toen gewoon met remmen reiniger schoongemaakt en de gaatjes en sproeiers doorgeblazen.
2 weken geleden begon hij weer af en toe in te houden, totdat ik dit weekend (vlakbij huis) weer problemen kreeg. uiteindelijk viel die uit en was niet meer te starten.
Nu heb ik de ultrasoon reiniger wel kunnen inzetten. Hij is weer ingesteld op de basisinstellingen (waar hij het altijd goed op heeft gedaan) Misschien nog wat fijnafstelling, en het stationair toerental uiteraard. De vlotterbak en vlotter reinig ik even handmatig morgen. De vlotter in de ultrasoon vind ik niet zo'n goed idee.
Hoop dat ik hem morgen of overmorgen weer rijdende heb