Welke DOS games heb je gespeeld?

MSDOS Retro

Expert
Lid geworden
apr 15, 2024
Vanavond even bezig geweest met een game genaamd "Hocus Pocus" die op de 486/33MHz stond.
Wel vermakelijk, zoals al die games in dit genre. Ook nog even kort "Spear of Destiny" gespeeld, maar die vind ik wat saai (3 levels gespeeld).

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
madtv laatst nog eens geprobeerd, maar toen ik het eindelijk aan de praat had. Kon het me niet meer zo boeien als toen ik jonger was. Toen toch vele uren ingestopt. Sommige dingen moet je een herinnering laten denk ik :-).

Toen toch vele uren ingestopt. Sommige dingen moet je een herinnering laten denk ik :-).

Dan is het gewoon je ding niet.
Ik vind die oudere spellen juist wel wat hebben.
Het is en ziet er doordat het allemaal zo "getekend" uitziet, veel minder gewelddadig uit.

madtv laatst nog eens geprobeerd, maar toen ik het eindelijk aan de praat had. Kon het me niet meer zo boeien als toen ik jonger was. Toen toch vele uren ingestopt. Sommige dingen moet je een herinnering laten denk ik :-).

Het grappige is dat ik uit die oudere dos games meer plezier en beleving eruit haal, dan die zooi wat tegenwoordig op de markt te vinden is genaamd AAA titels.

Het grappige is dat ik uit die oudere dos games meer plezier en beleving eruit haal, dan die zooi wat tegenwoordig op de markt te vinden is genaamd AAA titels.
Ik speel toch vooral relatief nieuwe games (maar wacht altijd een paar maanden tot de prijs zakt). Zoiets als de series van Doom, Wolfenstein, Just Cause, Need for Speed e.d. vind ik nog steeds erg leuk. Maar zo af en to speel ik ook nog eens een originele Lucasarts adventure of iets van Sierra.

Op 1 of andere manier heb ik dat toch weinig bij de echte oude(dos) games. Denk dat mijn smaak en voorkeur wellicht toch veranderd zijn door de tijd heen. Daarbij game ik sowieso nog maar zelden af en toe company of heroes 2 zo nu en dan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh