Windows 11, versie 25H2 nu beschikbaar voor iedereen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft heeft bevestigd dat Windows 11, versie 25H2 – ook wel de Windows 11 2025 Update – nu wereldwijd wordt uitgerold naar alle compatibele apparaten. De update verscheen oorspronkelijk op 30 september, maar was aanvankelijk enkel handmatig te installeren via de Media Creation Tool of Installation Assistant. Sinds 16 oktober wordt ze automatisch aangeboden via Windows Update. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik wacht zoals gewoonlijk een maand.
Geen zin in problemen.
Tot nu toe 1 grote gehad die ik gelukkig kon herstellen, voor de rest weinig problemen met 11.

Ik wacht zoals gewoonlijk een maand.
Geen zin in problemen.
Tot nu toe 1 grote gehad die ik gelukkig kon herstellen, voor de rest weinig problemen met 11.

Het voegt verder weinig toe behalve een nieuw versienummer.

Ik test het eerst nog even op mijn VM en dan zie ik wel over 30 dagen als mijn hoofd computer over gaat. ( daar werd die nog niet op aangeboden zag ik )

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh