Windows 11 geeft eindelijk meer controle over installeren updates

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft rolt een reeks veranderingen uit die de controle over Windows 11-updates aanzienlijk vergroten. De aanpassingen moeten vooral de frustratie rond onverwachte updates en verplichte herstarts verminderen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Na het downloaden van een update verschijnen vier opties:
  • Update en afsluiten
  • Afsluiten
  • Update en herstarten
  • Herstarten
Dit is al aanwezig 😵‍💫
Maar ook het eindeloos uitstellen, alleen moet je even zoeken hoe?

Dat het steeds eindeloos opnieuw opstarten vind ik een heel fijne oplossing, ik denk dat iedereen weleens gehad heeft in een ongeduldige bui, dat de computer schijnbaar niets aan het doen was en dat je midden in een update sessie de computer maar uitschakelde. Toch wel vreemd dat bv Linux update, dit weer niet zo extreem heeft.

Waarom heet dit forum nog steeds Windows 10 terwijl we hierin Windows 11 bespreken?

Na het downloaden van een update verschijnen vier opties:
  • Update en afsluiten
  • Afsluiten
  • Update en herstarten
  • Herstarten
Dit is al aanwezig 😵‍💫
Klopt, maar het gaat er nu om dat je vanaf nu altijd afsluiten en herstarten kan kiezen zonder een update geforceerd te moeten uitvoeren (wat wel eens gebeurde): "De opties Afsluiten en Herstarten blijven altijd beschikbaar, ook als er updates klaarstaan."

Waarom heet dit forum nog steeds Windows 10 terwijl we hierin Windows 11 bespreken?
Foutje van mijn kant, het systeem durft artikels op basis van keyword in de verkeerde categorie plaatsen (zoals in dit geval Win10 ipv Win11). Maar ik kan dit niet zomaar verplaatsen zonder de bestaande discussie te verwijderen (maar zoek ik verder uit of dit alsnog kan).

Foutje van mijn kant, het systeem durft artikels op basis van keyword in de verkeerde categorie plaatsen (zoals in dit geval Win10 ipv Win11). Maar ik kan dit niet zomaar verplaatsen zonder de bestaande discussie te verwijderen (maar zoek ik verder uit of dit alsnog kan).

Kijk dan ook eens naar alle AIO waterkoeler berichten in het luchtkoelers forum.
Daar heb ik al eerder melding van gedaan, maar ze blijven daar gepost worden.
En allerlei andere topics in het keuvel/community gedeelte

Kijk dan ook eens naar alle AIO waterkoeler berichten in het luchtkoelers forum.
Daar heb ik al eerder melding van gedaan, maar ze blijven daar gepost worden.
En allerlei andere topics in het keuvel/community gedeelte
Ja, wellicht dat we eens de categorieën onder de loep moeten nemen, er kunnen er volgens mij een heel aantal bij.

Ja, wellicht dat we eens de categorieën onder de loep moeten nemen, er kunnen er volgens mij een heel aantal bij.
Nou ja, het waterkoeling forum is er wel... Alleen staan ze daar niet in 😂

Laatst bewerkt:
Ja, wellicht dat we eens de categorieën onder de loep moeten nemen
Kan inderdaad geen kwaad, de meest vreemde is b.v. de categorie "Nieuwsoverzicht" waarin gek genoeg nog steeds geen enkel bericht staat.

Beetje raar dat je als admin / moderator dan niks handmatig kan aanpassen. Misschien dan toch eens een oplossing voor gaan zoeken.
Want dan blijft het systeem deze fouten maken.

Wat je het beste kan doen naar mijn inzicht is om geen aparte windows 10 en windows 11 categorie te hebben op het forum. Maar gewoon onder Microsoft windows te plaatsen. Dan zal het altijd goed moeten gaan.
Want dan maakt het niet uit of het windows 11 12 of 13 ect is.

Dat lijkt me ook geen goede zet.
Windows 10 is ook niet relevant meer. Je wilt ook voorkomen dat er straks 5 verschillende Windows versies door elkaar lopen op het forum.
Windows 10 kan langzamerhand aansluiten bij XP, 7 en 8. Maar als je het daar naartoe verplaatst zal het ook niet meer gekoppeld zijn aan de nieuwsberichten, of andersom.

De logica van dit systeem is er eigenlijk niet

Beetje raar dat je als admin / moderator dan niks handmatig kan aanpassen. Misschien dan toch eens een oplossing voor gaan zoeken.
Want dan blijft het systeem deze fouten maken.

Wat je het beste kan doen naar mijn inzicht is om geen aparte windows 10 en windows 11 categorie te hebben op het forum. Maar gewoon onder Microsoft windows te plaatsen. Dan zal het altijd goed moeten gaan.
Want dan maakt het niet uit of het windows 11 12 of 13 ect is.
waarschijnlijk omdat dit in beheer is via een extern Duits bedrijf.
Alles op 1 hoop zou ik niet doen dan wordt het 1 grote onoverzichtelijke brei. Vooral ook omdat ik merk dat nostalgie systemen met de bijbehorende Windows populairder worden.
Dat lijkt me ook geen goede zet.
Windows 10 is ook niet relevant meer. Je wilt ook voorkomen dat er straks 5 verschillende Windows versies door elkaar lopen op het forum.
Windows 10 kan langzamerhand aansluiten bij XP, 7 en 8. Maar als je het daar naartoe verplaatst zal het ook niet meer gekoppeld zijn aan de nieuwsberichten, of andersom.

De logica van dit systeem is er eigenlijk niet
Ik zou dit mbt Win10 pas doen na okt, maar ze zouden ook met sub forums kunnen werken dan blijft het globale forum hoofd overzicht clean. Verder zou ik ook de forum delen met 0 berichten zoveel mogelijk deleten.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh