'Windows-handheld met Xbox-smaak komt dit jaar uit, Series X-opvolger gepland voor 2027'

Lid geworden
mrt 6, 2017
Jez Corden van Windows Central heeft meer informatie gedeeld over Microsofts planning op het gebied van Xbox-consoles. Enerzijds zou er dit jaar al een Windows-gebaseerde handheld kunnen uitkomen, die in samenwerking met een externe fabrikant tot stand komt. Anderzijds worden er meer eigen apparaten genoemd, waaronder een "premium opvolger" voor de Xbox Series X. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik ben erg happy met m'n Xbox en vooral met Game Pass maar een Windows 11 handheld is echt het laatste wat ik aan zou willen schaffen.
Alle grote verhalen over een nieuwe console geloof ik wel maar ik ben meer geïnteresseerd in een betere ondersteuning qua games.
Je kan de ultieme top console bouwen maar zonder top game aanbod stelt het niet veel voor.

Hier heeft Microsoft mogelijk zichzelf behoorlijk in de voet geschoten. Veel mensen zullen juist nu door hebben dat Windows 10 zich in de ''end of life'' fase zit en zullen dus extra hard nadenken of ze een Microsoft/Windows 11 handheld met (mogelijk) beperkte levensduur aanschaffen of een op Linux gebaseerde handheld waar dit geen probleem is.

Beetje laat MS, had best interesse gehad.
Of het moet iets geweldigs worden met een goede prijs, dat ik interesse krijg.
Maar voorlopige nog erg tevreden met Mijn Lenovo Legion Go en mijn Nintendo Switch light.
Daarnaast heb ik nog een Chinese handheld, dus heb geen haast atm.

Je kan de ultieme top console bouwen maar zonder top game aanbod stelt het niet veel voor.

Maar je hebt toch juist het hele Windows/PC aanbod ter beschikking op je handheld op dat moment? Of zie ik dat verkeerd?

Wel vind ik dat een handheld op een gegeven moment in een bepaalde modus moet gezet kunnen worden, waardoor hij offline bruikbaar blijft.

Maar je hebt toch juist het hele Windows/PC aanbod ter beschikking op je handheld op dat moment? Of zie ik dat verkeerd?
Dat hangt er van af hoe Microsoft het uit gaat voeren, ik kan me niet voorstellen dat ze een eigen handheld uitbrengen om vervolgens lijdzaam toe te kijken hoe iedereen het omtovert tot een Steam Deck om vervolgens het Xbox platform links te laten liggen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh