Windows Vista-startgeluid opnieuw opgedoken in Windows 11

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Tja, een teken aan de wand natuurlijk, dat uitgerekend Windows 11 "spontaan" geluiden begint af te spelen van één van de slechtste en hardst geflopte Windows versies ooit.

Wie momenteel de Canary-versie van Windows 11 draait, kan dus nog even nostalgisch genieten van het iconische Vista-geluid
Als het maar niet gevolgd word door een nostalgisch blue screen :ROFLMAO:

Persoonlijk heb ik niks tegen Vista of ME. ME draaide bij mij sowieso beter als 98 of 95. Dus voor mij ME boven die 2.
In de tijd van Vista waren de PC's eigenlijk te traag om het te draaien. Ik had het in begin op een laptop (die niet snel genoeg was) later had ik een 64 bit versie op de desktop, maar drivers waren toen nog niet heel breed beschikbaar. Maar qua bluescreens heb ik weinig slechte ervaringen ermee. De Phenom X4 9850 nu draait er perfect mee.

Qua OS was 98 voor mij echt waardeloos. Daar heb ik bij elkaar waarschijnlijk meer blue screens gezien als alle andere OS-en bij elkaar.
Verder Windows 8(.1). Niet dat die vaak crashte, maar om de vreselijke UI.

Persoonlijk heb ik niks tegen Vista of ME. ME draaide bij mij sowieso beter als 98 of 95. Dus voor mij ME boven die 2.
In de tijd van Vista waren de PC's eigenlijk te traag om het te draaien. Ik had het in begin op een laptop (die niet snel genoeg was) later had ik een 64 bit versie op de desktop, maar drivers waren toen nog niet heel breed beschikbaar. Maar qua bluescreens heb ik weinig slechte ervaringen ermee. De Phenom X4 9850 nu draait er perfect mee.

Qua OS was 98 voor mij echt waardeloos. Daar heb ik bij elkaar waarschijnlijk meer blue screens gezien als alle andere OS-en bij elkaar.
Verder Windows 8(.1). Niet dat die vaak crashte, maar om de vreselijke UI.
Heb het zelfde wel ME vond ik toch iets beter vooral gevoel denk ik. Windows 8.1 vond ik geweldig de UI stoorde ik met niet aan meestal toch alles via cmd prompt.

Ja hier heb je d'r zo één, ik ben met echt alles ontzettend grafisch ingesteld en heb ook een uitgesproken hekel aan veel typen, pc's richt ik zo in dat vrijwel alles met de muis te doen is.
Dat geeft niet ieder zijn ding. Maar ik ben de afgelopen jaren gewoon minder aan het muizen geraakt en meer toetsenbord wat gewoon sneller werkt in mijn geval.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh