Wokyis Retro Dock verandert je Mac mini in een mini-Mac uit 1984

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Een leuk idee en het ziet er grappig uit maar ik betwijfel of het de koeling en dus de prestaties van de Mac ten goede gaat komen.
Los van het feit dat de ventilatie openingen vrij en dus functioneel blijven geeft de Mac ook wel warmte af via de aluminium behuizing en die wordt vrijwel volledig omsloten.
Gezien de prijzen zou ik dat toch graag eerst getest zien voor ik het eventueel zou kopen.

Een leuk idee en het ziet er grappig uit maar ik betwijfel of het de koeling en dus de prestaties van de Mac ten goede gaat komen.
Los van het feit dat de ventilatie openingen vrij en dus functioneel blijven geeft de Mac ook wel warmte af via de aluminium behuizing en die wordt vrijwel volledig omsloten.
Gezien de prijzen zou ik dat toch graag eerst getest zien voor ik het eventueel zou kopen.
Eens, en het schermpje van dit ding geeft natuurlijk ook wat warmte af. Het nadeel van Kickstarter is dat er zelden reviewexemplaren beschikbaar komen.

Als externe docking vind ik het wel geinig, maar heel veel nut van het scherm ga je niet hebben. Misschien wel leuk om bepaalde monitoringsoftware op te tonen.
Of een gevirtualiseerde OS8/9 omgeving :giggle:

Had er al iets over gelezen en online gezien, dacht youtube???
Erg leuk gedaan.
Prijs valt best mee, brengt mij op leuke ideeën.

Het is niet op zo'n mooie externe monitor ;) maar ben je al bekend met Stats?
Alle info over je Mac die je maar bedenken kan en het staat netjes in de werkbalk.
Hey, da's een handige app. Net gedownload. Grappig om te zien hoeveel impact browsertabs hebben op je geheugengebruik (sluit er een aantal en er komt toch een grote hoeveelheid RAM vrij, meer dan ik had verwacht).

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh