Zet 1 juni alvast in je agenda, want dan worden de EHA Awards uitgereikt

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nog even en de ogen van de techwereld zijn weer gericht op Taiwan. Begin juni breekt namelijk de Conmputex-beurs los in het thuisland van vele bekende merken en ook het geboorteland van Lisa Su En Jensen Huang. De bazen van AMD en Nvidia, twee maatgevende partijen van dit moment. TechnologyInsider is er natuurlijk weer bij en je uitgebreid berichten over al het nieuws dat hier te vinden is. Tijdens de Computex zal ook de European Hardware Association zijn jaarlijkse awardgala houden waarbij namens de meer dan honderd redacteuren van deze publicaties, prijzen aan de beste producten worden uitgedeeld. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Persoonlijk vind ik deze Awards nooit interessant.

Ik volg daarin mijn eigen pad. Anders zat ik nu wss met een partij Asus ROG borden om als voorbeeld te noemen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh