Zoom Review. Samenwerken op steroïden?

Lid geworden
mrt 6, 2017
De meeste mensen kennen Zoom als videobelapp, maar het bedrijf probeert inmiddels iets veel groters te worden: een compleet platform voor samenwerken met heel veel hulp van AI. De vraag is dus niet meer alleen hoe goed Zoom videobelt, maar of het een alternatief of aanvulling kan zijn voor tools als Microsoft 365 en Teams. Het noemt zich “het eerste AI-geoptimaliseerde online platform voor samenwerken”. Wij kijken voorbij de marketing. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Er wordt flink aan de weg getimmerd bij Zoom, dat is duidelijk. Ik denk dat er zeker wel plek zou kunnen zijn voor een grote alternatieve speler, zeker eentje die met open standaarden en dus goede koppelingsmogelijkheden werkt met andere platforms. Ze lijken alleen maar niet echt bij mensen op de radar te blijven hangen. Dat lijkt me hun grootste uitdaging.

In de prijstabel staan overigens maar twee van de diverse genoemde gebruiksopties. Is het niet handiger om alle opties en prijzen in die tabel weer te geven ?
Daarnaast lijkt de optie voor maandelijks betalen van "Zoom Pro" een stuk goedkoper dan jaarlijks afrekenen. Dat lijkt me onwaarschijnlijk.

Dank je. Scherp opgemerkt. Tikfout.

Waarom geen grote tabel met alle opties? Het is erg lastig de juiste prijzen te krijgen. De ervaring is vergelijkbaar met het boeken van een hotel via een grote reissite. De prijs verschilt afhankelijk van wanneer je kijkt, waar je browser geweest is en wat al niet. Daarbij zijn van bepaalde onderdelen de prijzen niet zo makkelijk te vinden. Daarom heb ik de formele prijzen bij Zoom opgevraagd en die welke zij mij doorgegeven hebben, zijn overgenomen in het artikel.

Gebruik de prijzen ook vooral indicatief. Zoals op de site te zien, voor Enterprise wordt al snel aangeraden "contact op te nemen". Dan wordt het onderhandelen en rolt er vast een veel gunstigere prijs uit of een prijs met meer gebruiksopties.

Dank je. Scherp opgemerkt. Tikfout.

Waarom geen grote tabel met alle opties? Het is erg lastig de juiste prijzen te krijgen. De ervaring is vergelijkbaar met het boeken van een hotel via een grote reissite. De prijs verschilt afhankelijk van wanneer je kijkt, waar je browser geweest is en wat al niet. Daarbij zijn van bepaalde onderdelen de prijzen niet zo makkelijk te vinden. Daarom heb ik de formele prijzen bij Zoom opgevraagd en die welke zij mij doorgegeven hebben, zijn overgenomen in het artikel.

Gebruik de prijzen ook vooral indicatief. Zoals op de site te zien, voor Enterprise wordt al snel aangeraden "contact op te nemen". Dan wordt het onderhandelen en rolt er vast een veel gunstigere prijs uit of een prijs met meer gebruiksopties.
Helder Edmond, bedankt voor de toelichting.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh