Zyxel 5G BE7200 Indoor Router Nebula FWA515 Review

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review maak je kennis met de Zyxel 5G BE7200 Indoor Router Nebula FWA515, een router die geschikt is voor aansluiting op een 5G- of vast netwerk. 5G wordt meer en meer een alternatief voor vaste verbindingen zoals kabel, glasvezel en adsl, met name als vaste verbindingen niet beschikbaar zijn of lastig zijn aan te leggen. Daarnaast zijn er aanbieders zoals Odido die haarscherpe tarieven rekenen voor een 5G-dataverbinding. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
als alleenstaande oplossing zeker de moeite.. Maar als je al een systeem hebt en hem als backup wil gebruiken, hangt het maar af wat je al staan hebt.. Bij Ubiquiti heb je een 5G backup voor 100€
Oke die is veel beperkter qua gebruik maar als backup en als je al Ubiquiti draait een goede oplossing.. (ik heb nu overigens die 4G oplossing als backup draaien en dat werkt behoorlijk (alleen is mijn 4G ontvangst alles behalve goed..

Mijn odido 4G werkte ook belabberd binnenshuis. Niet iets om je glas/kabel aansluiting mee te vervangen. (Woning van 2024)

Mijn odido 4G werkte ook belabberd binnenshuis. Niet iets om je glas/kabel aansluiting mee te vervangen. (Woning van 2024)
maar als backup oplossing voor wat mails en minimaal telefonie verkeer lukt het wel.. Als vervanging zeker niet, absoluut.

De snelheden zijn gemeten op het kantoor van Ti in Woerden en dit naar mijn mening bruikbaar. Zoals ik al eens eerder verteld heb: maak ik hier gebruik van 5G voor de primaire verbinding.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh