'AMD biedt opvallend veel coreconfiguraties met Zen 6-desktopprocessors'

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als deze dual ccd worden, ben ik benieuwd hoe zit dit op gaan pakken met games.
Het is momenteel zo dat voor gaming 1 ccd eigenlijk de prioriteit ligt.
Vraag me af of dat games straks ook echt veel beter met 2 ccds kunnen om gaan.

Ik ben benieuwd naar de toekomstige BIOS versies van oudere AM5 moederborden en of de nieuwe serie een hogere geheugensnelheid prefereerd ofdat AMD inspeelt op de markt.

Ik ben benieuwd naar de toekomstige BIOS versies van oudere AM5 moederborden en of de nieuwe serie een hogere geheugensnelheid prefereerd ofdat AMD inspeelt op de markt.

800 series borden zal vast geen probleem zijn.. De meeste zijn rate op 8000MT/sec geheugen.

670 / 650 series heb ik zelf ook geen idee van.. Misschien dat de duurdere borden dat wel krijgen.. Op een enkele paar goedkopere borden wellicht niet als ze die 8000MT/sec geheugen snelheid niet kunnen halen.

Maar ze zullen het vast prima doen met de Zen 5 serie cpus.

Ik las ook ergens dat Zen 6 een dual memory controller zou krijgen.

Dus wellicht een optie zodat de cpu ook op de oudere gen 6000MT/sec zal werken.. Alleen heb je niet het voordeel van die 8000MT/sec geheugen. (als dat enige voordeel opleverd. (misschien bij de cpus die veel meerdere cores heeft (alles wat boven de 16 cores is)

opvallend veel verschillende coreconfiguraties in gedachten heeft.

Mooi, laat de X3D ook maar snel komen dan :d

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh