Asus ProArt PZ13 Review. Aantrekkelijk alternatief voor de Microsoft Surface Pro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Niet iedereen is gelijk, en datzelfde geldt voor laptops. Goed, een laptop is de Asus ProArt PZ13 uit deze review eigenlijk niet; je zou hem eerder in de productcategorie van tablets plaatsen. Het is dan ook een net wat ander apparaat dan we gewend zijn. Niet alleen het feit dat het eigenlijk een tablet is maakt de ProArt PZ13 bijzonder, maar ook de processor. Hij is namelijk uitgerust met een Snapdragon X Plus-processor, dat is een Arm-chip. Toch heeft hij ‘gewoon’ Windows aan boord. Dat maakt dit tot een efficiënt en slim apparaat. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb zelf een aantal Surface Pro's gehad en als ik eerlijk ben vind ik deze Asus niet echt een vervanger daarvoor, althans niet voor mijn soort werk. Ik gebruikte het als een development machine (Visual Studio) en dan is een x86/x64 CPU simpelweg een vereiste. Ook vind ik het jammer dat deze Asus geen ingebouwde kickstand heeft. En ook hier de nadelen die de Surface heeft: veel te weinig aansluitingen. Ik moest altijd een hele verzameling verloopkabeltjes en hubjes meeslepen om alles aangesloten te krijgen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh