Bugjes en meer ongedierte

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als ik op die gigagrote sponsor banner van Qnap bovenaan jullie voorpagina klik kom ik op een pagina die enkel zegt :

"Unfortunately, this product is sold out, but there are many other options available for exploration."​

Niet de meest prachtige landingpage lijkt me !?

Als ik op die gigagrote sponsor banner van Qnap bovenaan jullie voorpagina klik kom ik op een pagina die enkel zegt :

"Unfortunately, this product is sold out, but there are many other options available for exploration."​

Niet de meest prachtige landingpage lijkt me !
Ik zal het QNAP even vragen

Bij de Deepcool actie staat in het email adres een typo. (geeft mij meer kans om te winnen natuurlijk :LOL: ! Er staat technologysinsider als domein.

Laatst bewerkt:
Kom het alleen tegen in betreffende review.

Oppo a54s
Opera en Firefox.

IMG_20241112_015053.jpg

In de Sennheiser oordopjes staat onder de excellent award een klikbare lijst aan alle mogelijke rewards, volgens mij had daar alleen nog de innovatie award moeten staan?

Mag ik hier ook verzoeken/mogelijkheden tot verbetering benoemen? Zo ja dan zou ik het liefst de review "header" 1 hoog hebben (ipv 4 nu) en dan een links/rechts scrollend "menu". Voornamelijk omdat op een mobiel nu het nieuws overzicht menu nu nogal wegvalt omdat het pas onder de reviews begint.

Op de userprofiel pagina bij identiteiten staan nog skype en Twitter, dat lijkt me verouderd. Ik vind identiteiten sowieso een bijzonder woord, socials ofzo zou beter zijn.

Heel wat anders, heb je (@Frank Everaardt) ooit overwogen om de site te hernoemen/rebranden naar Techinsider of technologyinside ipv Technologyinsider oid? Ik merk dat de naam door de lengte niet heel lekker "over de tong" rolt. Maar er is waarschijnlijk een goede reden dat je deze naam gekozen hebt natuurlijk, wilde het gewoon even delen.

Op de userprofiel pagina bij identiteiten staan nog skype en Twitter, dat lijkt me verouderd. Ik vind identiteiten sowieso een bijzonder woord, socials ofzo zou beter zijn.

Heel wat anders, heb je (@Frank Everaardt) ooit overwogen om de site te hernoemen/rebranden naar Techinsider of technologyinside ipv Technologyinsider oid? Ik merk dat de naam door de lengte niet heel lekker "over de tong" rolt. Maar er is waarschijnlijk een goede reden dat je deze naam gekozen hebt natuurlijk, wilde het gewoon even delen.
Ik zal dat eerst eens bekijken of ik dat kan aanpassen. Skype is voor sommige mensen nog een ding. Die andere naam is niet beschikbaar;-) Je mag ook gewoon Ti zeggen;-) Zie het logo.

Update: Twitter heet inmiddels X. Skype laat ik staan.

Overigens kun je nu ook je Instagram-account aan je persoonlijke info toevoegen.

Ach, daar gaan jullie me vast mee helpen;-)
HardwareInsider? afgekort als HWI ?

oh wacht.....
:stupid: :ROFLMAO:

Nee ik vind de naam prima zo als hij is. Techinsider bestaat ook al by the way...

Ik zal dat eerst eens bekijken of ik dat kan aanpassen. Skype is voor sommige mensen nog een ding. Die andere naam is niet beschikbaar;-) Je mag ook gewoon Ti zeggen;-) Zie het logo.

Update: Twitter heet inmiddels X. Skype laat ik staan.
Top en ja met die naam kan ik me voorstellen dat het lastig is om iets te vinden wat goed is en nog niet beschikbaar. Eerlijk gezegd wist ik niet dat skype nog bestond, dacht dat het compleet rebranded was naar Teams. Zal inderdaad Ti proberen aan te houden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh