HP Z32K G3 Review. Peperduur, maar goed en veelzijdig 32 -inchscherm

Lid geworden
mrt 6, 2017
Laten we maar meteen ter zake komen: de Z32K van HP is niet goedkoop. Hij kost ruim 800 euro. Dat is veel geld voor een monitor. Je krijgt voor dat geld een scherm met een 31,5 inch groot scherm en Ultra HD-resolutie (3840 x 2160). ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
ik krijg een 404 melding

Er gaat meer niet goed geloof ik, het artikel is vandaag geplaatst om 8 uur en de melding van @MSDOS Retro over de foutmelding geeft een tijd van afgelopen woensdag 10:15 uur.
En @Frank Everaardt meld vandaag om 04:49 vandaag dat het artikel live is.

Schermafbeelding 2024-06-01 122045.jpg

Ik begrijp eruit dat er dus afgelopen woensdag "achter de schermen" al een concept artikel op de site was, die voor de gebruikers nog niet zichtbaar is. Deze is pas vannacht gepubliceerd.
Wat er dus "blijkbaar" gebeurt, is dat de newsbot wel inzicht heeft in deze "concepten" en daarom verschijnen deze berichten (te vroeg)op het forum. En dat levert de 404 melding op.

De bot zou dus eigenlijk soort van " userrechten" moeten hebben ipv mod/admin. Wat wij niet zien, ziet de bot ook niet....
Post automatically merged:

Maar back on topic... Wel een erg mooie monitor ondanks de prijs!

Ooit zal ik hem wel eens aanschaffen....op marktplaats voor 150 per stuk ofzo :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Ik begrijp eruit dat er dus afgelopen woensdag "achter de schermen" al een concept artikel op de site was, die voor de gebruikers nog niet zichtbaar is. Deze is pas vannacht gepubliceerd.
Wat er dus "blijkbaar" gebeurt, is dat de newsbot wel inzicht heeft in deze "concepten" en daarom verschijnen deze berichten (te vroeg)op het forum. En dat levert de 404 melding op.

De bot zou dus eigenlijk soort van " userrechten" moeten hebben ipv mod/admin. Wat wij niet zien, ziet de bot ook niet....

Maar back on topic... Wel een erg mooie monitor ondanks de prijs!

Ooit zal ik hem wel eens aanschaffen....op marktplaats voor 150 per stuk ofzo :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ja dat, of je leeft in een heel andere tijdzone.

:btt2:Kabelmanagement kan beter vind ik wat voorzichtig uitgedrukt, het ranke voetje met het knullige klemmetje dat er aan hangt staat niet in verhouding met de hoeveelheid aansluitingen die het scherm heeft.
Zeker een mooie monitor met alle features waar ik naar op zoek ben maar voor mij moet er dan wel een monitor arm met fatsoenlijke kabeldoorvoer bij.
Voorlopig dus maar wachten op een prijsdaling.

Laatst bewerkt:
Wat zou de echte doelgroep van deze monitor zijn? De gemiddelde zakelijke office gebruiker niet, gezien de prijs. Een grafisch vormgever zal eerder voor een ander scherm kiezen.
De combi van docking en scherm lijkt interessant, totdat een van de 2 vervangen moet worden. De doelgroep zal er vast wel zijn, alleen ben ik er niet mee bekend. Als er mensen zijn die dit kunnen toelichten, ik ben wel benieuwd.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh