Hyte roept Thicc Q80 Trio-waterkoeler terug wegens risico op lekken

Lid geworden
mrt 6, 2017
Hyte heeft vastgesteld dat Thicc Q80 Trio-aio-waterkoelers in bepaalde gevallen kunnen lekken. Aangezien gebruikers niet eenvoudig kunnen vaststellen of hun model is getroffen, roept de fabrikant alle verkochte exemplaren terug. Er komen maatregelen om klanten tegemoet te komen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik ben altijd toch blij dat ik nooit een AIO gekocht heb, het gaat natuurlijk 99.9999 van de 100 keer goed, maarja ik wil niet diegene zijn waarbij het fout gaat.

oohja.. ik kan het niet laten, maar van Thicc naar Lecc.

Ik ben altijd toch blij dat ik nooit een AIO gekocht heb, het gaat natuurlijk 99.9999 van de 100 keer goed, maarja ik wil niet diegene zijn waarbij het fout gaat.

oohja.. ik kan het niet laten, maar van Thicc naar Lecc.

Dan gebeurd er eigenlijk nog vrij weinig. CPU kan ook de temp detecteren en bij te hoog zal de pc uit gaan.

Dan gebeurd er eigenlijk nog vrij weinig. CPU kan ook de temp detecteren en bij te hoog zal de pc uit gaan.
Lecc gebeurd er. Koelwater over je componenten.

Dat terzijde, ik heb 2 ventilatoren op mijn luchtkoeler, mocht er één uitvallen blijft mijn pc operatief, en qua koeling kom ik op dit moment echt niks tekort.

Ik kende het hele merk niet.

Maar de vraag is natuurlijk: Runt het scherm ook Doom?;)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh