Netac ZX20III Portable SSD Review. Makkelijke opslag voor je computer, smartphone of tablet

Lid geworden
mrt 6, 2017
Netac heeft een flink programma met geheugen- en flashopslagproducten. De ZX20III EVO Portable SSD is een van de meest recente modellen. Wij hebben deze knalblauwe externe ssd voor je getest. In dit artikel kun je lezen welke mogelijkheden en prestaties hij biedt.
De ZX20III EVO Portable SSD wordt geleverd in vijf capaciteiten. De kleinste biedt 128 GB, terwijl je op de grootste 2 TB aan data kwijt kunt. Van buiten zie je het verschil niet. Hij weegt slechts 34 gram, dat is niet heel veel. Dankzij de compacte afmetingen past hij prima in je broekzak. Dat is handig voor opslag die je graag bij de hand wil hebben. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mijn ervaring ermee was slechter.

Na 100GB schrijven kakt hij veel te ver in omdat hij throttlet door te hoge temps

Mijn ZX20IV doet hetzelfde. Maar om data te transporteren of "snel" een SD kaartje leeg te make is het ideaal. Voor grote bestanden snel te transporteren dient dit volgens mij ook niet echt vermits het ontbreekt aan snelheid. Maar ik heb al veel plezier gehad van mijn ZX20IV ;)

Ik denk dat er tot kort geleden, toen de prijzen nog normaal waren, veel betere alternatieven waren in de vorm van m.2 en externe behuizing. Dan hadden ze voor deze drive ook geen €120+ kunnen vragen.

Het klinkt misschien een beetje als een gegeven paard in de bek kijken.
Maar opdracht was als je deze wint, een review te schrijven. Bij mij is het cold storage, die zo nu en dan volledig herschreven wordt. En daar liep de tegen de problemen aan. Waar ik eerder de M.2 als "Master" inzette, is dat nu een 2TB HDD, omdat die over het volledige kopieer proces eerder klaar is dan de Netac. De Netac kopieer ik pas heen, als ik de PC een uur niet gebruik.

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh