Sonos Play Review. Veel meer dan alleen een bluetoothspeaker

Lid geworden
mrt 6, 2017
Op het eerste gezicht lijkt het een alledaagse bluetoothspeaker, maar de Sonos Play is meer dan dat. In deze review laten we je kennismaken met deze speaker en ontdek je of hij bij je past.
Je kent het systeem vast nog wel uit je jeugd: je koopt of krijgt een eerste doosje Lego en gaat ermee bouwen. Vervolgens koop je nog een doosje en combineer je de inhoud ervan met je eerdere aanschaf, en voor je het weet heb je dozen vol bouwblokjes van de Deense fabrikant. Dat principe is ook wat de Sonos Play ‘anders’ maakt dan de gemiddelde bluetoothspeaker. Bluetoothspeakers kun je van talloze bekende en minder bekende merken kopen. Producten met een geraffineerd geluid, maar ook modellen met, om het netjes te zeggen, vooral ‘functioneel’ geluid. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Het gaat voor mij persoonlijk al mis bij de titel, een speaker moet goed geluid geven en niet veel meer zijn en dus zeker niet het softwarefiasco dat Sonos de afgelopen jaren heeft geboden.
Ik heb m'n Arc nog redelijk kunnen verkopen maar heb spijt van elke cent die ik er aan uit heb gegeven, een overhyped product met zeer matige audiokwaliteit.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh