TCL: Als iemand voor een groter televisietoestel is gegaan, gaat hij niet terug naar een kleinere

Lid geworden
mrt 6, 2017
De CES is in volle gang, op de beurs praten we met Stefan Streit, de Europese marketingbaas (CMO) voor televisiemerk TCL. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als iemand voor een groter toestel is gegaan, gaat hij niet terug naar een kleinere.”.
Duidelijk dat die man z'n marketing opleiding aan de O.D.U. heeft gevolgd, dit geld voor zoveel zaken want een stap terug word zelden als positief ervaren.
Maar een goede zaak dat er nog merken zijn die blijven inzetten op LED/MiniLED, ik zou het een behoorlijke teleurstelling vinden als ik door gebrek aan aanbod een OLED aan de muur zou moeten hangen.

Duidelijk dat die man z'n marketing opleiding aan de O.D.U. heeft gevolgd, dit geld voor zoveel zaken want een stap terug word zelden als positief ervaren.
Maar een goede zaak dat er nog merken zijn die blijven inzetten op LED/MiniLED, ik zou het een behoorlijke teleurstelling vinden als ik door gebrek aan aanbod een OLED aan de muur zou moeten hangen.
Check het eerdere bericht van Hisense eens-) TCL CSOT komt met de nieuwe HVA-panelen. Dat is VA met een veel betere kijkhoek, maar wel met de goede zwartwaarden waar deze techniek om bekend staat.

Ik heb zelf nu 2 tv's van 42".
Ik kijk voornamelijk YouTube en films.
Als ik nu eens bij familie ben, en daar staat nog een 32", dan hoef ik geen film zien. Teveel afleiding van dingen om de tv.
Het plan is ook dit jaar nog een andere te kopen om 1 plasma scherm te vervangen ivm stroomverbruik. Gezien de prijs wordt het waarschijnlijk een 55" of iets groter nog. Kleiner dan 42" zou ik ook nooit meer willen.

Check het eerdere bericht van Hisense eens-) TCL CSOT komt met de nieuwe HVA-panelen. Dat is VA met een veel betere kijkhoek, maar wel met de goede zwartwaarden waar deze techniek om bekend staat.
Hisense is inderdaad ook een merk dat nog vol inzet op LCD/LED schermen, ik ben er ook van overtuigd dat de "gewone" LCD schermen nog veel meer te bieden hebben qua kwaliteit en dus mooi dat er nog een paar merken zijn die het door blijven ontwikkelen.
Persoonlijk vind ik LED tv's een prettigere en meer natuurlijke kijkervaring hebben dan OLED schermen.

Consumenten kiezen voor grotere toestellen en als ze toe zijn aan een nieuwe dan kiezen voor een maatje groter. Ook een verhuizing kan een reden zijn om een nieuwe, grotere op te hangen. Als iemand voor een groter toestel is gegaan, gaat hij niet terug naar een kleinere.”.

Dat ligt eerder aan het gebruiksdoel en of dat deze wel past op de locatie waar je de tv wilt installeren.
Als ik een hokje hebt en daar past geen 48 inch in, nou dan zal je wel kleiner moeten helaas.
Zelfde als je een zee van ruimte hebt en toch groter wilt.

Ik ben zelf van 43 inch naar 48 inch gegaan op de slaapkamer.. Gewoon omdat de 48 inch de muur beter vult..
En helaas was er niet meer ruimte voor groter.
En daarnaast is het stroom verbruik ook een dingetje als ik kijk naar de tv die in aanschaf.
Al zal ik in de woonkamer niet groter gaan dan 50 -55 inch.. Vind dat wel groot genoeg.
Alleen als je erg rijk bent en luxe wilt en je hebt een ruimtelijk duur huis.. Dan kan ik begrijpen dat je al snel 60 inch of groter wilt.

Alleen als je erg rijk bent en luxe wilt en je hebt een ruimtelijk duur huis.. Dan kan ik begrijpen dat je al snel 60 inch of groter wilt.
Dan zal je mij niet begrijpen vermoed ik zo, ik ben niet rijk en woon in een appartement maar wilde een thuisbioscoop dus er hangt een 85 inch.
Gelukkig spreekt OLED mij totaal niet aan dus dat scheelt aanzienlijk in de kosten en het stroomverbruik.

Als je een 4K scherm haalt moet je bijna wel voor groter dan 60" gaan om het verschil met 1080p te kunnen zien,..tenzij je op een meter afstand van je tv gaat zitten.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh