Welke nieuwe retro hardware/software/games heb jij gekocht?

Leuk dit allemaal te lezen ik zelf ben verzot op alle Farcry's, Assassin's, Fallout 4 en ook nooit meer uit mijn geheugen te wissen Command & Conquer en Dune en god wat heb ik vroeger met alle Sierra games gespeeld met de kid's zoals Kings Quest - Police Quest - Space Quest en Leisure Suit Larry. Toen ze groter werden legde we een netwerkje aan thuis en met hun vrienden speelde we DOOM. Laatst gespeeld Indiana Jones and the great Circle "prachtig gemaakt"
en zo heb ik nog tig games, maar door de laatste update van Windows 11 ligt er een heleboel in de waar, vooral Ubisoft games hebben er onder te lijden.

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mijn retro hardware is een Consolized Neo Geo (een MVS arcade Neo Geo aangepast zodat ie ook AES games kan draaien). Een NES, SNES en een Sega Megadrive met de nodige games.
Hiervoor gebruik ik ook een CRT Monitor.

Daarnaast ligt er nog een originele Amiga 5000 met Commodore 1084S scherm.

Ben nu het nodige bij elkaar aan het rapen om een universele FPGA oplossing te bouwen die werkt met roms en HDMI en CRT ondersteunt.

Voor mijn 2e XT gebaseerde systeem:

XT-IDE kaartje
IMG20260825201758.jpg

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh