Xbox-baas noemt recente pc-exclusives een "uitzondering" en bevestigt doelen voor Xbox-ecosysteem

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Met de opmerking "alles is een Xbox", het openstaan voor andere partijen om Xbox exclusives te hebben en geen (voor mij bekend) plan om een "Xbox pro" tegenover de PlayStation 5 pro te zetten vraag ik me sterk af of de Xbox als console niet zijn langste tijd gehad heeft...

Met de opmerking "alles is een Xbox", het openstaan voor andere partijen om Xbox exclusives te hebben en geen (voor mij bekend) plan om een "Xbox pro" tegenover de PlayStation 5 pro te zetten vraag ik me sterk af of de Xbox als console niet zijn langste tijd gehad heeft...
Tja, ze moeten iets, want de Xbox console op zichzelf lijkt het niet te halen van Sony.
Er zijn mensen die opperen dat Microsoft volgend jaar misschien wil verrassen met een volledige next gen console.

Maar volgens Phil Spencer, hoofd van de gamingdivisie van Microsoft, is deze pc-first aanpak slechts een tijdelijke “afwijking”.
Dat mag ik hopen anders is een Game Pass abonnement snel opgezegd.
Ik wil er weer een PS5 bij hebben omdat ik nog een behoorlijke game verzameling heb in m'n Playstation account maar het blijft bij één abonnement.
Als Microsoft dit soort fratsen er in blijft houden is de keuze voor welke console dat word snel gemaakt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh