Black Eagle
Kenner
- Lid geworden
- mrt 28, 2024

Lenovo Yoga Tab Plus Review. Een vrijwel perfecte Android-tablet - TechnologyInsider

Pagina 4 heeft een error.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dank voor je melding. Dit kan ik niet een, twee, drie fixen. Ik heb de techneuten even gewaarschuwd.![]()
Lenovo Yoga Tab Plus Review. Een vrijwel perfecte Android-tablet - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl
De![]()
www.technologyinsider.nl
Het probleem is inmiddels verholpen, met dank aan de techneuten die ondanks dat het de zaterdag voor Pasen is, direct reageerden.![]()
www.technologyinsider.nl
Inmiddels zijn de overbodige verwijderd. Dank voor je melding. Hmm, bij het online zetten kreeg ik een foutmelding, waaruit bleek dat de thread niet was aangemakt, maar dat was dus wel het geval. Het oorspronkelijke artikel staat even offline.Waarom staat dit bericht:
![]()
Tempest Rising: Real-time strategie in de beste C&C-stijl uitgebracht
Het langverwachte real-time strategy (RTS) spel Tempest Rising van Saber Interactives is vandaag de vroege ontgrendelingsfase ingegaan voor alle pre-orders van de Deluxe Edition. In Tempest Rising kunnen spelers beproefde gameplay met het bouwen van bases, resource management en spannende...www.technologyinsider.nl
4x als het zelfde op het forum?
Pagina 1 heeft tweemaal dit stukje tekst in de intro.FRITZ!Box is een bekende naam in de modemwereld...
Dank voor je opmerking ik heb het inmiddels aangepastPagina 1 heeft tweemaal dit stukje tekst in de intro.
![]()
FRITZ!Box 6860 5G Review: Haal 5G naar binnen en maak een WiFi-netwerk - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl