Frank Everaardt
Administrator
- Lid geworden
- mrt 6, 2024
Dank voor je meldingen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dank je voor je melding, ik heb de reacties geactiveerdBij het Samsung interview is geen reactie mogelijk.
Dankjewel voor je melding, reacties functioneren nuGoedemorgen!
![]()
Sim,Sim,Sim - Pagina 2 - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl
- "Dat is eens stuk sneller" https://www.technologyinsider.nl/in...re/netwerk/66927-acer-m6e-review.html?start=1
- Het reactiesysteem is niet geactiveerd.
Dank voor je melding. Het artikel heeft inmiddels een ander plekje gekregen.Goedemorgen allemaal!
Dit artikel staat onder "Reviews", maar dat lijkt het niet te zijn.
![]()
Beyerdynamic DT 270 Pro hoofdtelefoon brengt studiokwaliteit naar instapprijs - TechnologyInsider
Beyerdynamic DT 270 Pro hoofdtelefoon brengt studiokwaliteit naar instapprijswww.technologyinsider.nl

Dank voor je melding. De reacties werken nu welGoedemorgen, op deze day after
Bij dit artikel zijn geen reacties mogelijk:
![]()
HPE vereenvoudigt inzetten van AI voor overheden en bedrijven met nieuwste Nvidia-infrastructuur - TechnologyInsider
HPE heeft zijn portfolio Nvidia AI-producten uitgebreid.www.technologyinsider.nl
De reacties zijn nu ingeschakeldBij het artikel over Windows-games op Linux zijn geen reacties mogelijk.
Vielen dank!
thanksMogge!
Hier staat nog "Quelle" in plaats van "Bron":
![]()
Compacte behuizing met houten paneel: Gamdias presenteert Athena M4M behuizingsreeks - TechnologyInsider
Gamdias heeft de nieuwe Athena-behuizing met houten paneel geïntroduceerd.www.technologyinsider.nl
dankjewel, ik heb het aangepast![]()
Conclusie - Pagina 11 - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl
Er staat "Remi" in de tekst.

dank jeGoedemorgen!
Ik heb er weer eentje
![]()
Specificaties - Pagina 12 - TechnologyInsider
www.technologyinsider.nl
Bekijk bijlage 1542
Wat bij de GPU staat, is de CPU. En de GPU moet volgens mij een Intel Arc 140T zijn.
Ik kom iederedag op (thuis)kantoor en ben dan blij dat ik nog werk hebIk zal het meenemen in de features die we wensen.. dat is wel een hele lange lijst op het moment;-)
Haha, het is wel grappig dat we tegen dit soort dingen aanlopen doordat ik zoveel producten test;-)Ik kom iederedag op (thuis)kantoor en ben dan blij dat ik nog werk heb.
Bedankt Frank !
De reacties zijn nu geactiveerdOp de hele mooie kerst win actie kan niet worden gereageerd.
Ze gaan er van uit dat iedereen mee doet ?Op de hele mooie kerst win actie kan niet worden gereageerd.