Welke nieuwe retro hardware/software/games heb jij gekocht?

Ook doom 3 gekocht met Phobos.. Wat een deal.. 4 euro en je hebt allebei de doom 3 versies plus de phobos mod gratis. Beste 4 euro die ik heb uit gegeven.

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Duurde even, maar toch iets geschikts gevonden voor deze build.

PSU, 600W. Ook nog een IO shield. Deze moet iets gemod worden

1750363233363.png

Ik twijfel voor de CPU koeler nog of ik voor stock ga, of iets van een tower koeler
Ook moeten er nog 2x 80mm's PWM fans in, waarschijnlijk Noctua's. 1 in de voorkant die lucht naar der videokaart blaast. De andere moet achterin komen

De SSD heb ik ook mooi kunnen wegwerken

1750363785663.png

Ik moet alleen nog even een nieuwe SATA Power connector aan de kabel knijpen, zodat de kabel bij de optical drives wat mooier en strakker lopen
Dat is 1 ding wat ik altijd doe bij oude voedingen......stukken kabel en connectors bewaren. Als je zo'n kabel weer los moet kopen ben je zo weer 8-9 euro kwijt

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh