Nvidia-CEO: kritiek op DLSS 5 is compleet ongegrond, vrijheid ligt bij ontwikkelaars

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ziet er lekker uit....
1773844825635.png

Gamers Nexus noemt de DLSS 5-versie van Grace Ashford een AI-gegenereerde profielfoto voor een datingsite die bedoeld is om bejaarden in het buitenland op te lichten.

Soms denken mensen ook dat hoe bekender ze zijn, ze denken dat hun mening de juiste is..

Het is dat ik nu weet dat het door DLSS 5 gecreeerd is, maar ik kan mij niet vinden in bovengenoemde uitspraak in de quote. Op zich hoeft het van mij niet allemaal zo fotorealistisch. Tenminste, het is voor mij de meerprijs niet waard om dat te laten genereren. Maar als een opvolger van de RX9070XT zoiets ook aan zou kunnen, zou ik daar wel voor open staan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh